KEDY:  16.01.2020 – 02.04.2020  (ŠTVRTOK)
ČAS:  16:45 – 17:45


CENA: 96 € (12 lekcií/ 1 lekcia á 8 €) / 9 € jednorázový vstup
LEKTORKA: Milada Kmeťová,  diplomovaná fyzioterapeutka s 9 ročnou praxou v obore
KONTAKT: miladakmetova@gmail.com, 0949 707 663

STORNO PODMIENKY: TU
Lekcie vhodné pre mužov a ženy, seniorov, tehuľky a deti od 9 rokov

KEDY:  12.09.2019 – 19.10.2019  (ŠTVRTOK) – PREBIEHAJÚCI KURZ
ČAS:  16:45 – 17:45

CENA: 9 € jednorázový vstup

Kurz je zameraný na liečbu a prevenciu akútnych alebo chronických problémov s chrbticou.

Vynechané lekcie je možné si nahradiť v utorok od 18:00 – 19:00 na Kurze  Zdravý chrbát s fyzioterapeutkou pre mierne pokročilí.

Zameranie kurzu:
1. Liečba a prevencia ochorenia a bolestí chrbtice a ich symptómov.
2. Škola chrbta: naučíte sa ako si vhodne chrániť chrbticu počas práce a v každodennom živote.
3. Vytvorenie zdravého návyku: cvičenie si zautomatizujete a budete si vedieť zacvičiť aj sami doma.
4. Ozdravenie tela a psychiky: cvičí sa v pomalom príjemnom tempe a prostredí s dôrazom na dych a striedanie napätia s uvoľnením.

Už po prvom cvičení budete cítiť výsledok v podobe prílevu novej energie, ktorú určite každý z vás ocení.
Postupne pocítite sami zlepšenie vášho stavu a zmiernenie bolestí, cvičenie si zautomatizujete a budete si vedieť zacvičiť aj sami doma.

Aké problémy je možné riešiť:
– bolesti krčnej a driekovej chrbtice,
– bolesti hlavy,
– problémy s bedrovými a ramennými kĺbami,
– problémy s platničkami,
– opuchy dolných končatín,
– tráviace problémy,
– celkové bolesti tela ktoré bývajú spôsobené nahromadením stresu v tkanivách

1. Cvičenie na zdravý chrbát:
– cviky zamerané špeciálne na liečbu a prevenciu ochorenia a bolestí chrbtice a ich symptómov – bolesti hlavy, tŕpnutie rúk alebo nôh, zvýšená únava, problémi s trávením a pod.

2. Škola zdravého chrbta:
– povieme si o súvislostiach bolestí chrbta, čo je ich príčinou, ako jej predchádzať, a ako ju riešiť keď už príde, ako si vhodne chrániť chrbticu počas práce a v každodennom živote.

Jemné cvičenie na uvoľnenie a ponaťahovanie stuhnutých svalov. Robí mi dobre hlavne pravidené cvičenie. Pri prvom cvičení som bol prekvapený, že dôraz sa kladie hlavne na uvoľnenie a až potom na posilnenie. Cítim, že som ohybnejší. Som rád, že som sa na kurz prihlásil.” Peter

V súčasnej dobe narastá počet ľudí s problémom alebo s bolesťou chrbtice spôsobenou súčasným životným štýlom (sedavé zamestnanie, práca za počítačom, pasívny oddych pred televízorom) no naša chrbtica a svalstvo je prispôsobené na chôdzu a prácu v stoji.
Pri sedení si neprimerane zaťažujeme chrbticu, čomu sa prispôsobujú aj naše svaly a telo sa dostáva do „polohy“ ktorá je pre neho neprirodzená.